Brun Eller Svart?

Jag vet att jag sa att jag skulle skriva igår men så blev det inte :) Just nu är jag på jätte bra humör för jag e italien, det finnas massor med killar här och jag har solat så mycket att mimmi tycker att jag är svart. Jag är inte svart på riktigt förståss men jag är väldigt brun och jag kommer fortsätta sola så jag kanske blir svart :) Jag hoppas på att alla har det bra och att ni är beredda på att när jag kommer hem så händer det. Då kommer jag vara utvilad och redo på att kolla på bio, festa och mycket mycket mer :) nu ska jag och mimmi gå och köpa godis för vi åt inget i lördags, ja vi har lördagsgodis fortfarande :)
Det är så härligt att bada i havet :)


Kommentarer
Unni

Den långa killen med röd tröja är Kalle, han är inte lika snygg som han brukade vara :P han har växt massor och är smaaal, hans kompis var ganska söt däremot :)) och snäll!

Hoppas du inte blir allt för uttråkad i Italien, spana på killar så går tiden fort :D

2010-06-28 @ 21:11:35
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
madde

Det blir party när ni kommer hem!:D<3

2010-06-29 @ 17:10:42
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Unni

Ring mig!

2010-07-02 @ 13:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0