Fy Skäms!

Jag har en bra anledning till varför jag inte har bloggat på ett tag, jag lovar. Jag har ju varit i Italien och haft det superkul med Unni och Mimmi, det har jag ju haft med farmor och farfar också såklart :P Men nu ska jag skärpa mig och blogga på min semester, jag är ju bara här med familjen nu så bloggen kommer vara mitt sociala liv med ungdommar i fem och en halv veckor, hehe lite sad men min familj är awsome så det gör inte så jätte mycket :) Jag tänkte lägga upp lite bilder från köpenhamn men det får bli i nästa inlägg och fler bilder i inlägget efter det för kameran har inga batterier och måste ladda :)
hoppas att alla har ett super lov och att ni är där ni vill vara :)


Kommentarer
Unni

Hallå! Bilden var ju visst fin, aja. Aa jag vill veta vem som åkte ut efter :) såklart.

Det var ganska bra att Laurine åkte, hon var inte SÅ bra...

2010-06-21 @ 16:23:16
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Anonym

hm, Mike, det var synd:( han var ju den snyggaste ju, fast han var lite jobbig men bra.

Jag hatar Robin, hon suger !!

2010-06-21 @ 17:34:53
Anonym

Jaha, men det var den snygga som var bitter ju... Men bra iaf. Den andra mike är ju sämmre

2010-06-21 @ 21:48:03
Unni

Haha! Jäklar vad ni kollar, nån av brosrsorna kommer säkert att vinna.. Vad hette den tjocka gulliga? Han är väl kvar?:O

2010-06-22 @ 21:22:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0