Glad, Ledsen, Ensam, Trött

idag har varit en ganska produktiv eftermiddag förutom att jag somnade i min säng när jag kom hem. När jag vaknade igen började jag ta fram kläder till min packning och kollade på tv. Jag har varit ensam hemma hela dagen fram till nu vilket är tjugo i elva, inte så roligt, jag är en person som vill ha andra runt mig och det är därför jag är lite ledsen. Fast jag tänkte att varför är jag ledsen när jag slutar imorn och ska åka iväg sen och jag har inget svar, jag bara är det fast jag inte vill. Jag hoppas att jag är glad när jag vaknar så jag får en bra avslutning och en bra grillkväll :)
nu måste jag sova så god natt puss


Kommentarer
Unni

Vem åkte ut på Top chef? :P Bilden var jättesöt ju... du va inte ironisk va? Och jag har fler fina bilder på dig :)

2010-06-21 @ 16:07:59
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0