I´ll Follow Behind You On Rainbow Road

Jag ligger säkert efter lite men låten MarioKart Love song här nog den gulligaste texten som finns. Jag tänkter inte lägga ut hela texten för det blir ganska llångt men jag lägger ut lite så ni får se hur gullig den är. :)
You be my princess
And I'll be your toad
I'll follow behind you
On rainbow road
Protect you from red shells
Wherever we go
I promise.
No one will touch us
If we pick up a star
And if you spin out
You can ride in my car
When we slide together
We generate sparks
In our wheels and our hearts

The finish line
Is just around the bend
I'll pause this game
So our love will never end
Let's go again

Visst är den gullig? Jag har bestämmt mig för att jag ska alltid lägga upp åtminstånde en bild för det är fint :)
Till alla er som är på Cajsas landställe, om ni är där utan föräldrar drick inte för mycket, det ska vi spara till när jag kommer hem :P



Kommentarer
Unni

Dricka? Är det något du gör? :P

Det är ganska långt kvar tills du kommer hem så att... em.. haha närå :))

Lite corny text va :P fast gullig

2010-06-25 @ 14:15:25
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0