It Makes My Blood Boil

Jag känner att jag bara måste skriva en sak för jag blir bara så jävligt arg. Det finna vissa personer som säger att MJ lever och det är bara skitsnack. Jag förstår inte varför man inte bara kan acceptera att han är död. Det var exact samma sak när Elvis dog och massa idéer om tupacs död. Jag blir bara så förbanad att jag vill slå de personerna som kom på detta. Kan man inte bara låta honom och hans familj var i fred och inte komma på massa skit. På aftonbladet blir en kille intervjuad och han har en blogg, och jag skev där att han var dum i huvudet och att han ska sluta snacka skit, men det är inte bara honom jag blir arg på. De är också alla de andra personerna som tror på det, jag vet att det finns personer som inte har så mycket bakom pannan men de verkar som om ingen har något bakom pannan.
Aja, jag kände bara att jag var tvungen att skriva detta för att inte vara arg längre, hehe, i´m funny that way :P jag ska skriva ett till inlägg sen som inte är så argt :)


Kommentarer
Unni

Jag är iaf helt säker på att MJ är död :P jag Sitter i bilen hem från farmor där jag varit denna helg och firat midsommar, det kommer bilder på min blogg snart! Innan det var vi hos Cajsa:)

2010-06-27 @ 20:58:05
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0