Some People Call Me The Space Cowboy

Jag har faktiskt varit duktig och sorterat bland alla mina låtar på spotify och lagt in dem i spellistor. Det är lite krångligt att sätta dem i en spellista men det blir mycket enklare att hitta låtar som man vill lyssna på:) Jag har också gjort så att mitt konto är öppet för alla så kolla ni kan gå in och kolla :) men för er som kanske inte orkar gå in där och lyssna tänkte jag lägga ut en av mina spellistor. Hmm vilken ska jag ta, det får bli den här. Med tanke på att det är sommar så är den till båda personer som har en sommar flirt och till er som inte har er, era låtar finns längre ner :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0