supercalifragilisticexpialidocious

oj,oj,oj nu var det 6 dagar sen som jag skrev men jag har varit trött och inte haft så mycket att skriva om och inte nu heller men jag tänkte skriva något ändå. Snart bär det av till köpenhamn ,yay, det ska bli kul att gå runt i secondhand affärer. Efter det ska jag till italien med Unni :) det ska bli kul att ha en kompis där för annars är det bara jag och familjen, fast dom är såklart snälla och roliga också :) sedan blir det österrike för att ta det lugnt och spela tennis och efter det ska mamma, jag och mimmi kankse till paris fast det är oklart än men i år ska bli en fullspäckad och rolig sommar. Jag längtar mer än någonsin och vill inte att den ska ta slut försnabbt för sen ska jag börja en ny skola, det kommer vara roligt och läskigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0