Glad och bubblig

Har precis kommit hem från en sjukt bra dag! Den började med en mysig brunch med Madde. Maten var så sjukt god, jag var tvungen att rulla hem! Sen blev det en mini paus innan det bar av hem till farmor och farfar för att fira pappa och min farbror. Där blev det lite mys med Tyler och snowy. Träffade även mina små kusiner, vissa av dom som är längre än mig, och åt semlor! Mums! Efter det blev det en snabbis hemma med dusch och piffa till sig innan det bar av till en middag med några av de bästa :) maten där var även sjukt god och rullade nästan därifrån med! Vi försökte hitta en bar men ingen ville släppa in oss för dwt var 20 år överallt. Så jag drog mig till the crib för att möta upp Ellen och Emmy för att fira Olle :) vi drog sedan till tivoli, och "spanska" killen följde med dit....och vi stog och snackade på tivoli efter ett tag och sen blev det som det blev...och de e så sjukt kul! Trodde inte att det skulle hände och han e så sjukt snygg! Han bor nära mig och han har fick mitt nr...så vi kanske kommer ses lite då och då :P nej nu ska jag sova! Natti natti <3



Kommentarer
Ellen

Hihi :)))

2013-02-17 @ 22:07:02
anna

åh jag hoppas det blir mer :) skriver ''hihi'' också

2013-02-17 @ 22:42:30
madde

Woopwoop!

2013-02-21 @ 21:26:23
URL: http://utanstrumpor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0