måndag nästa

resume av helgen: mysmiddag och utgång i fredags med anna, ellen och emmy, märta va iofs med på middagen men åkte sen hem. Lördagen spenderades av att äta brunch med mimmi, köpa presenter, middag hos farmor och farfar och sen en mysig och rolig kväll hoss tessan som avslutades på tivoli. Söndag har majoriteten av dagen spenderats i sängen men även lite mys hos märta som satte igång några av de få gråa cellerna och lärde mig om logaritmer. Det var faktiskt inte så svårt att förstå, iaf inte på denna nivå haha men jag känner at jag förstår grunderna vilket är sjukt skönt. Jag har struntat i att plugga matte sen början av hösten. Min mattelärare, som nöstan alla andra lärare jag har, är inte alls bra och hon är sjukt dålig på att förklara saker. Jag vet att om jag faktiskt försöker och verkligen vill så är jag ganska bra på matte, jag måste bara få den pushen att faktisk vilja.Jag ska spendera nästa lördag med att plugga matte med pappa och då kommer jag behlva plugga hela dagen och ska vekligen kötta! Annars så vill jag ha vår nu! jag orkar inte med vintern och kylan längre. Dock så älskar jag min nya jacka så det gör ändå inte såå mycket haha men vill kunna gå runt i högklackade skor och tun eller ingen jacka. Jag älskar våren! Allt känns så romantiskt och bra. Men får väl bara vönta i typ tre månader till...men dom tre månaderna kommer gå snabbt, tiden går sjukt snabbt nu. Det är bara 129 dagar kvar till studenten! Shit, det är ju ingenting...och så mycket att fixa och så mycket kvar att hinna med. Oj va jobbigt och lskigt, nu blev jag trött, ska sova. Imorrn är det måndag och då börjar jag min nya tränings regim med unni! Ska bränna 500 kalorier vid ett pass och minska mitt intag med 150 kalorier och då kommer jag flrhoppningsvis bli av med ett halft kilo i veckan! Känns sjukt taggande! Vill verkligen bli tränad och snygg nu! Så jag passar i alla mina kläder till våren haha här är lite bilder som får mig själv att verkligen vill börja träna! 
 
 


Kommentarer
Unni

Tagg! Då kör vi :))

2013-01-28 @ 20:48:17
URL: http://nextdoorunni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0