plugg

sitter nu här och kämpa med historian. Ska ha ett prov i arkeologi imorrn. Så himla onödigt att lära mig om hur man hittar pollen i marken för att se var det har funnits skog. Det tar seriöst flera timmar att läsa bara några sidor. Och måste läsa ytligare 60 sidor kvar att läsa. Men mycket är bara ren skit. Det står massa om birka wohoo eller inte. Förutom det så är jag på väldigt bra humör. Det är snart lov och jag ska åka bort. Ska åka till miami med pappa, astrid och tyler, det kommer bli jätteskönt! Jag ska bara sola och shoppa! Bara att få komma bort och slappna av. Ska bli asum! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0