Välkommen solen

Jag har varit extremt stressad de senaste dagarna över skolan. Jag sagt och räknade allt jag hade kvar att göra och det är bara 6 saker kvar! Helt skit! 6 uppgifter sen är jag helt klar med gymnasiet! Så jag har varit stressad över dessa sista sakerna men ändå pepp! 23 dagar kvar i skolan! Så sjukt kul! Idag så provjobbade jag även på ett gym, de va kul, inte så svårt ochroliga människor, härlig miljö, så jag håller tummarna att jag får det :) efter det så va jag så pigg så jag kände att jg måste träna så de gjorde jag! Och nu känner jg mig så extremt glad! Solen lyser, snart är det studenten och jg ska kötta med träning tills dess! Lyssnar på glad musik och peppar för att hå hem och kötta mina sista uppgifter! Helt osammanhängande inlägg jag vet men jag bara kände för att skriva att jag har min livsglädje igen :P



Kommentarer
Unni

Va kul med provjobb! Du får det säkert! :)) Vi måste gå ut och käka middag när vi tagit studenten och mysa tycker jag!

2013-05-13 @ 21:43:54
URL: http://nextdoorunni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0