då var man 19

Igår fyllde jag år. Det var en bra dag. Den började med jättegod frukost som mamma hade lagat och så fick jag mina presenter. Jag fick ett par jättefina örhängen av farmot och farfar, en ny parfym, en fin liten anteckningsbok och en ny jucy dräkt :) Efter det så kom Anton över och jag fick ett jättefint armband av honom :D Sen så gick anton, jag och mamma på stan och gjorde lite ärenden och sen kom vi hem igen och då var det dags att göra sig i ordning till middagen. Kl.18 så mötte vi upp pappa och vi åt middag på taverna brillo, sjukt god mat! Anton träffade även pappa för första gången men det gick jättebra och de pratade och vi hade de jättemysigt :) sen gick mimmi jag och anton vidare till lionbar i väntar på resten av gänget. Vi satt och hade de mysigt på lionbar, alla var däremt lite trötta och sega haha men jag hade de mysigt :) Sen så gick vi till ace och de var förvånansvärt bra, stort och bra musik, majoriteten av tiden iaf :P Men där märkte man hur unga alla va och eftersom alla inte var på topp så gick vi hem ganska tidigt, men det var skönt :) Som sagt, det var en bra dag, en ganska lugn dag men en bra dag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0