Måndag morgon

Efter en väldigt mysig kväll med god mat och många skratt i emys nya lägenhet så ligger jag nu i sängen igen. Om 8 timmar så måste jag gå upp och gå till skolan, inte så kul kanske men det måste göras :P jag känner mig lite smått stressad, men över vad vet jag faktiskt inte..kanske är det för att veckan kommer kännas så kort, vi åker ju till Idre om bara några dagar! Och oj vad jag hoppas på att det blir kul! Jag har fortfarande märkt att jag har svårt att inse att jag faktiskt är singel, varför vet jag inte, kanske för att allt känns så overkligt fortfarande, att jag faktiskt gjorde slut med honom...hur som helst så kommer det väl med tiden :) nu kanske det är dags att sova, om jag kan, får blir lite Harry Potter först :P hoppas ni alla redan ligger och sover och får en rolig måndag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0