west side story

oj oj vad längde sen det va jag skrev här, men har som vanligt inte så mycket att skriva, kanske nästan så att man borde lägga ner bloggen eller iaf ta en paus med tanke på att jag uppdaterar på sällan. Får fundera lite på det :) Hur som helst så tycker jag att livet känns väldigt bra just nu. Bortsett från snön. Men annars känns allt bra, jag känner att min kropp mår bättre nu när jag har börjat träna, min hy har blivit otroligt bra, äntligen!, och allt känns bara bra! :) Jag gick ven på teater idag, bara lite spontant, fick ett sms 30 min innan den skulle börja och jag åkte iväg och såg west side story. Den va väldigt bra men såklart sorglig, men alla som va med sjuger och dansar otroligt bra! Påvägen hem efter teatern så hade jag ett stort leende på läpparna, ett sånt fånigt leende som man kan få ibland. Men ibland så blir jag förvånad över hur bra ivet kan vara. Det är sånna här stunder som man får komma ihåg när man är nere, att livet kan vara jävligt bra! Det är typ mest det jag ville säga haha att allt känns bra, jag är lycklig vilket känns som om det var länge sen. Men jag är så glad att jag har alla mina underbara vänner och familj och bara alla i min närhet, ni är bäst! :D Våren är inte långt borta och studenten kommer snart därefter. Livet leker helt enkelt! okej nog med none sense, nu vet ni jag är glad, och jag hoppas att nu är det med! :D <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0