sjuk

Jag har blivit sjuk. Det är så irriterande tt jag blev sjuk samma vecka som jag hade tänkt träna massor, det är så typiskt! Men jag börjar känna mig på bättringsvägen men mamma tycker att jag ser värre ut idag än igår. Men jag måste gå till skolan imorrn, har en läxa i samhällskunskapen som jag måste gå på eftersom att vi inte har gjort något i samhällskunskapen fram tills nu. Men jag har inte heller pluggat för min hjärna är full av snor så jag kan inte koncentrera mig, vilket är jobbigt, fr jag vill fktiskt plugg och det är inte ofta! Har inte så mycket mer att säga än det. Jag ska sitta och plugga massa men inte gå och läggga mig för sent för då kommer jag må piss imorrn. Så nu ska jag börja plugga och försöka vara produktiv! puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0