32 dagar kvar

Tja tja bloggen! Nu är det 32 dagar kvar till studenten. Om 32 dagar så är tolv års skolgång äntligen över! Det ska bli skönt men ändå läskigt, men jag känner att då kan mitt liv börja haha nemen jag menar att jag kan fokusera på mig och försöka lista ut vad jag vill jobba med sen. Jag hoppas på att jag får ett jobb på ett gym där jag isf sitter i receptionen och chillar. Jag ska även söka till morfar ginko som emy har jobbat hos som runner och hoppas att jag skulle kunna jobba där med så jag kan få ännu mera pengar! Jag måste jobba my ass of, men så sjukt svårt att hitta jobb! Hur som helst så händer inte så mycket nu, är sjukt trött på skolan, försöker kämpa med mina betyg som är medelmåttiga och som inte kommer hjälpa mig påvägen i livet känns det som....men men annars leker livet, våren är här, min pojkvän är den gulligaste som finns och aa allt känns bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0