hey mr sunshine man

är återigen på väldigt bra humör. Idag tror jag dock att det beror på att jag har nyss köpt en ny jacka, och vilken tur jag hade! Det var 50% rea på den och det fanns typ en kvar i min storlek, blev typ överlycklig för den är så mysig! Den kommer från odd molly, men är inte prålig och ser typisk odd molly ut om ni fattar, den är ganska enkel ändå :) Tog lite bilder med den på sp kommer lägga upp så ni fattar :P Men livet är annars bra, börjar bli lite smått stressad av skolan och läxor jag måste göra. Börjar typ inse nu att det bara är några månader kvar, shit! Nej måste lugna ner mig, ta några djupa andetag och bara ta en dag i taget, är ng bäst så. På fredag så ska jag även ut, vilet kommer bli sjuukt kul! Längtar verkligen! Man skulle kunna tro att jag är trött på att festa efter förra helgen i idre men det är jag inte, det gjorde mig tyo bara mer taggad :P Hur som helst, ska sluta skriva mer bajs nu flr allt dett aär bara så onödigt egentligen haha 
kanske inte de bästa bildena men ni fattar, och jag älskar den! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0