snöfall

just nu sitter jag i soffan nere i flachau och tittar på star trek. Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp tidigt och tränade med de andra skidlärarna, sen kom jag hem och då åkte jag mamma och bojan och handlade mat och lite appfelstrudl, mums! Efter det blev det dags för lite mat och nu ska jag bara ta det lugn och kanske göra lite läxor :) Blir ingen skidåkning idag dock för dte snöar massa och känner att min kropp behöver lite vila. Igår var en hel dag med bara massa offpist åkning. Jag åkte även för första gången ner från den högsta toppen här! Man måste gå upp till toppen, på 3000 m, och sedan åka hela vägen ner i pudersnö! Det var svårt men det var värt det. Efter det så åkte jag och Bojan ännu mera offpist innan vi satte oss ner och hade några öl :) Det var helt otroligt bra väder, bara några minus grader och strålande sol! Håller tummarna att det blir lika fint väder imorrn så jag kan åka ännu mera skidor :) Men idag så ska jag som asgt pluga lite och sedan baka lite :) det är så härligt att ha lov, även om jag går upp ganska tidigt på mornarna så har jag sedan resten av dagen att bara slappa och äta god mat. Längtar inte tillbaka till skolan. Men man borde kanske på något sätt uppskatta skolan ändå. Vi har ju bara 4 månader kvar, helt sjukt. Sen så kommer vi inte ha en sån skola längre, sen blir allt så anoulunda. Men spännande. Okej nu babblar jag bara massa nonsense och allt är så flummigt men min hjärna har också lov :P 
Titta så mycket snö! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0