roll bus roll

Då ligger man här i sängen igen. Kan inte sova, blev aldeles för pigg för det, är på sjukt bra humör men vet inte riktigt vart det kom ifrån helt ärligt :P Nu i helgen så har jag varit i idre, lite knas, massa kul, massa skratt, en del alkohol och för lite sömn. En bra helg helt enkelt. Borde vara helt slut men är pigg, sov i 12 h inatt så kanske är därför jag inte kan sova nu, vem vet. Eftersom jag inte kan somna så kom jag på att jag lika bra kan börja fixa med en ny liten video, har filmat lite små saker så får se vad det blir. Kommer dock inte så långt för har glömmt bort hur jag gjorde sist hehe är så van med mimmis hjälp :P Men jag vet vilken låt jag ska använda i alla fall, det är alltid något hehe hur som helst, ska fortsätta att fixa lite med den men hoppas jag blir trött snart för jag börjar tidigt imorrn, och jag ska jobba så behlver min energi till dom små busungarna. Nu kurrar magen också, suck, får bara vänta till frukost och gå upp i tid så jag faktiskt hinner äta den med :P lyssnar på min sov lista och drömmer bort lite bland olika tankar, vill inte heller riktigt somna för vill fortsätta att drömma mig bort! Jag älskar att dagdrömma, där är allt som jag vill ha det, jag kan göra vad jag vill och inget blir knas, en plats där man kan för en stund förverkliga det som känns så orimligt annars. Inte för att livet är jobbigt nu, nej det är faktiskt väldigt bra nu, jag är glad och känns som om allt börjar hamna på plats igen. Det känns härligt. Jag har en känsla just nu som jag inte känt på länge, och det känns väldigt bra. Jag håller tummarna på att den stannar kvar länge, och att allt håller sig så bra som det går så länge som möjligt. Jag känner mig så glad för allt och alla jag känner. Jag uppskattar verkligen vilka fina vänner jag har och min familj. Jag kanske inte säger det så ofta men nu betyder alla så mycket flr mig så ni anar inte. Kan inte riktigt skriva det jag känner i ord, Det känns som om jag har en ballong i kroppen som bara blir större och större. Den ballongen är fylld av lycka. Och ja, jag vet att jag låter så otroligt töntig och helt flummig när jag säger det men det är det närmaste jag kommer för att beskriva hur jag känner, en balong fylld till bredden av lycka och vill bara bli större! Och det är tack vare alla er, ni är verkligen bäst. Nej nu känner jag att sömnen börjar få ett grepp om mitt lilla huvud och borde kanske föröska sova nu, men kommer somna med ett leende på läpparna, kan inte sluta le, det är omöjligt just nu. Allt känns verkligen rätt. Precis som det ska vara. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0