solig lycka

Dom senaste dagarna så har jag varit på väldigt bra humör! Jag tror att all denna sol och allt detta ljus gör mig pigg och glad! Det känns som om det faktiskt finns hopp om livet haha nemen jag kan verkligen se allt ur en mer positiv synvinkel nu. Under vintern så var jag så sjukt trött och allt kändes bara så jobbigt, men nu känns allt bra igen. Jag känner att jag faktiskt har koll på mitt liv igen och jag känner mig nöjd. Vissa saker är kanske lite förvirande men roligt förvirrande ändå! Va ju ett tag man kände: vad betyder det? hur ska jag göra nu? ta inte det på fel sätt! haha om nu fattar, men som sagt så är det kul. Allt var ju så predictable förrut, jag visste exakt hur det skulle vara men nu är allt mer obestämmt, vilket r skönt! har egentligen inte så mycket att säga förutom att jag är glad haha men hoppas ni har det lika bra och är lika glada med av det fina vädret! 
 


Kommentarer
Unni

Vad menar du med förvirrade? Spanskakillen?

2013-03-13 @ 18:28:41
URL: http://eternalpizzaparty.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0