16 dagar

Om 16 dagar så är det över. Jag kämpar med mina sista krafter nu och längtar tills det är 0 dagar kvar, tills den dagen äntligen är framme. Jag vet att det kommer hända så mcyket roligt innan dessa 16 dagar är slut men vill bara snabb spola några dagar iaf. Jah vill bli klar med denna vecka, denna vecka är ett monster! Men jag vet att efter fredag så kommer allt kännas mycker bättre, då har jag bar aett sista prov kvar och det är inte så stort eller särskilt viktigt. Men ju nu så längtar jag bara, längtar fram till en dag full av glädje och lyckotårar. 5 juni can't get here faster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0