14 Days Left

Då var det dags igen, jag har blivit sjuk. Jag hatar att vara sjuk, jag kan inte andas genom näsan och det känns som om mitt huvud är fullt med bomull. Jag hatar det och jag är glad att jag inte är det ofta. Over to the good stuff jag var ju på fest i lördags och det var jätte roligt. Vi dansade och pratade och minglade. Vi stannade till ungefär 2 och sen när jag kom hem och sulle sova fick jag ett sms från en kille som var på festen. I think he likes me :P Hur som helst så måste jag plugga nu, fast jag kanske ska vilja lite jag mår inte så bra. Jag kanske lägger ut bilder på det jag hade på mig senare eller kanske på några frisyrer that remains to be seen.


Kommentarer
madde

GABY BLI FRISK!! Jag har saker att säga dig^^<3

2010-04-28 @ 12:07:22
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0