Cupcakes

Jag har inte så mycket att skriva om förutom att jag är med i en tävling Kalasgott. Man har chansen att vinna ett fint litet cupcake-kit. Cupcake-kitet kommer från Lyckas med mat och jag tyckte att denna tryffelformen var söt, det är detta brownie dekoreringsset också samt dessa minimuffins formar.
On another note så ska jag gå på en fest där man ska klä ut sig som någon från en saga. jag funderar mellan tingeling och tummelisa. Jag kanske kommer som tingeling men vad tycker ni? Något annat förslag??


Kommentarer
Unni

:) snällt att du vill veta hur jag mår, men det vet du ju :P redan

Vad är det för liten fest du ska på? :) ses imorrn

2010-04-14 @ 16:40:01
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Maackyy

åhh så söt blogg! x)

2010-04-14 @ 17:00:54
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Tara

gå utklädd som MIG! läätt snyggast du blir då ;)

2010-04-25 @ 10:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0