How Bout It?

Jag funderar på att göra något nytt med min blogg. Jag kanske tänker göra om layouten eller så tänker jag ändra på vad jag skriver om. Jag kanske vill gör mer som en mode blogg och typ ta bild på vad jag har på mig och lägga ut men då måste jag ha en kamera men jag vet inte om jag vill eller förtjänar en systemkamera men det är ju dom som tar bäst bilder. It would be helpfull om ni skrev någon kommentar om vad ni tycker. Om jag vill ha en systemkamera så kan jag ju ta en som inte är den dyraste eller den absolut bästa, men jag vet inte. Jag skulle säker glömma att ta bild på mig men det är väll en vana man måste vänja sig med :)


Kommentarer
Unni

Jag vill också göra typ en modeblogg men det är så svårt att ta kort på sig själv... Annars tycker jag det vore roligt! Du kan ju fråga dina föreldrar om en systemkamera så får du se vad de säger :)

2010-04-19 @ 17:18:49
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Cajsa

Haha okej... du kan vara kul ibland, men evil är du hela tiden! ;) <3

2010-04-19 @ 20:37:21
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0