I Once Knew A Very Wise Person... That Person Used To Be Me

Jag har inte så mycket att skriva om, jag är ganska trött. Mimmi är tillbaka!!! fast hon är sjuk och hon hostade mycket i natt och det är därför som jag är trött. Men det gör inget, det måste vara jobbigt för henne att hosta hela tiden.
Igår låg jag och solade, det var mysigt och ganska rolig för när jag gick för att hämta ett glas vatten kollade jag ut ur köksfönstret och såg personer som åkte skidor. När jag kommer hem måste jag träna mycket, jag har ätit så mycket godis att jag är sprickfärdig, jag äter när jag inte igentligen är sugen :) men det ska det ska jag sluta med. Man vill inte se ut som personer i usa fast det tar nog att tag innan jag blir så, som tur var :D
Hoppas att alla har haft en bra påsk, det hade jag, vi åkte skidor från halv nio till elva och sen åt frukost och kollade på påven eller il papa som mimmi säger.
Now it's time to say goodbye, for now
xoxo


Kommentarer
Unni

samma här, jag ska börja va nyttig nu :) är du hemma eller tar du ledigt från skolan? Hoppas du haft ett bra lov

2010-04-11 @ 14:14:16
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0