Quelqu’un m’a dit

Nu gör jag det som jag sa till mig själv att jag inte skulle göra, inte ha några bilder och bara massa text men jag har faktiskt inte haft några bilder att lägga ut. Som jag skrev i förra inlägget är jag sjuk och jag kan inte lägga ut bilder på outfits om ni inte vill se mig i pyjamas förstås. :P
Jag börjar må lite bättre så jag ska nog knalla till skolan imorn och se hur det går, man känner sig så isolerad från alla när man är hemma och sjuk. Imorn har jag bestämt mig för att ha på mig en smishing outfit för att kompensera för att jag har varit sjuk. It's going to be awesom :)
hugs and kisses till next time


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0