Showgeschäft

Nu är man inte längre i sverige, mamma och jag bilade ner till österrike efter skolan i torsdags och vi kom fram igår vid niotiden på kvällen. Det är väldigt fint här, man kan fortfarande åka skidor, en del snö i backen  men ingen snö i byn. Förra veckan var det 24 grader här och jag hoppas att det blir det denna vecka med så man kan åka skidor i t-shirt och sitta och sola med en kopp varm chokolad.
Jag började prata med en kompis på facebook, han bor inte så nära mig. Förr gillade han mig men jag gjorde inte det, och inte nu heller, mer än kompisar men det känns som om jag råkar skriva på ett sätt som han missförstår kommer han tro att jag gillar honom. Det känns lite som jag måste vara tänka efter vad jag ska skriva, fast jag kanske bara är paranoid. Hur som helst vi får se hur det går.
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva jag kanske skriver imorn vi får se om jag kommit på något då :)
glad påsk till er alla om jag inte skriver imorn :)



Kommentarer
madde

Vi ses när du kommer hem, helgen kanske?:D<3

2010-04-05 @ 16:28:21
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
madde

Ja, lördagen blir bra. Trevligt att hitta på nått efter lovet, så man kan se framemot nått! Vad sägs som att vi alla lagar mat hemma hos någon?:D

2010-04-05 @ 20:47:24
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0