Stick It Together With The Tape Of Love

Idag har varit en superdag, det var målnigt i början men det var ändå varmt och sedan blev det soligt och jag var på allmänt bra humör, lite konstig men en sån där härlig konstig. På lördag ska jag åka hem till maddes kära axel för att vara med på en film kväll där jag ska lära känna emil. Hoppas att det blir roligt inte awkward, det ska jag se till att det inte blir :) Idag har jag bilder, woho men jag måste ursäkta den dåliga kvalitén på bildrna men det är faktiskt kameran på min dator, men den är helt okej.
Today's Outfit
Och idag lagade jag maten, det blev hemma gjorda fish 'n' chips, super gott
Shortsen kommer från italien, tröjan kommer från bikbok och bhn från topshop.


Kommentarer
madde

Ja, eller hur? Hörde att fröken skulle på dejt i helgen. Klappa på Emils valp åt mig, extremt avundsjuk tror den kommer vara supergullig!

2010-05-05 @ 23:10:34
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0