Sweeten Up Your Life

Nu var det väldigt länge sen jag skrev men jag har inte haft så mycket att skriva om. Jag har inte rikigt haft lust att vara på internett överhuvudtaget.
Jag tyckte att det var lite tråkigt at åka hem för det är så synd om Bojan. När vi alla är där är han glad men sen blir han så ledsen när vi åker, då blir han helt själv tills mamma kommer tillbaka. Huset där nere känns faktiskt som mitt hus, det trodde jag inte riktigt :)
När vi var där sa mamma att om jag vill kan jag bli skidlärare, det skulle vara ganska roligt. Då få jag vara skidlärare för småbarn, man får hoppas att dom inte är jobbiga. Mamma sa också att av någon anledning är det ett bra jobb att ha på sitt cv. Jag undrar varför?
Nu vill jag att sommar ska komma!! Jag vil kunna gå barfota och barbent det är så mysigt.          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0