Think Think About It

Inte så mycket har hänt idag förutom att det är fredag! My favorite time of the week, jag slutar 11 och idag så idag gick jag, Unni och Tara på stan för att kolla på balklänningar, jag hittade en jättefin röd från Cherie fast den var väldigt dyr, 2100 hehe. Jag var och åt middag hos farmor och hon hade faktisk en jätte fin klänning fast den var lång men jag hade tänkt mig en kort, fast å andra sidan så sparar man ganska mycket pengar. Jag ska prova den röda imorn med mamma så hon får se :)
Dagens Outfit bestog av:
'
Ett svart linne från Gap, abercrombie shorts och en kofta från topshop.
Den sista bilden är bara för skojs skull :)


Kommentarer
Unni

Köpte du klänningen? :) bara lite nyfiken

2010-04-25 @ 13:49:29
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0