When You're Sad, Put On Some Music And Dance

Jag har varit väldigt trött hela veckan, men nu känner jag mig lite bättre, jag var på dancestep och hoppade och snurrade. Det var väldigt roligt. :) Även fast  jag har varit tröt är det roligt att ta bilder, dom är inte dom bästa men jag kommer nog vänja mig vid att ta bilder, det kan kännas lite fjantigt ibland men det vänjer jag mig vid :)
Det var detta jag hade på mig idag men man kan inte se så jätte mycket men den svarta tunican är från Indiska och mina lacklegging köpte jag i Berlin i en okänd affär :)
Ni kanske förstår att det var detta jag hade på mig igår. Kavajen kommer från Statsmissionen 2nd hand och kläningen kommer från American Apparel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0