all i want for christmas is new years day

Då var man i österrike och ska fira jul imorn. Lite svårt att fatta att det är jul imorn! Gud va tiden går snabbt, snart är det nyår och 2011 börjar och efter det kommer sommaren igen. Det är så mycket nytt som händer och nya minnen som skapas man får bara se till så att man inte glömmer bort de gammla :) Måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt skolval, har fått några nya vänner och även fast det kanske inte är så många så är dom jag väldigt nöjd med dom jag fått :) Super gulliga och roliga tjejor :) Jag skulle skriva något mer men jag har glömmt vad. Mitt minne är inte det bästa, den är ungefär som min hörsel :P Strax ska jag gå och ta en dusch och sen ska vi, mamma, mimmi, bojan och jag såklart, kolla på sagan om de två tornen :D Vi kollade på den första igår och den tredje ska vi kolla på imorn. Det är som en tradition att kolla på dem, iaf när vi är här nere och det har jag inget problem med, de är ju så jäkla bra, snart kommer jag nog kunna alla repliker utan till :) Sångerna har man kunnat sedan länge :P Juste ja, i sommar så hade jag pratat med Anna och Ellen om att åka på språkresa till oxford men det kanske inte blir av för mamma och bojans kompis har bjudit med oss på en båtresa, på en katamaran, runt dubrovnic och mamma vill gärna att jag ska följa med och det låter väldigt kul men vi får se hur det blir :) Nu blev det en del text men jag kommer kanske inte skriva på ett tag så det jämnar väl ut sig :P Nu ska jag gå och duscha och god jul på er om jag inte skriver imorn stora pussar
Unni i sommras i Italien :)


Kommentarer
madde

Om du åker bort hela sommaren igen, så skjuter jag dig:O

2010-12-23 @ 23:22:23
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0