at the foot of the stairs with my fingers in your hair

Idag har varit en bra dag fylld med skratt. En allmänt bra dag, fick sluta tidigare så jag gick och köpte några julklappar vilket var mysigt :) Jag gick på stan med musik i öronen, mina snygga skor på fötterna och ett leende på läpparna :) Måste bara säga att jag älskar mina skor, kommer ha dom en del denna vecka, man blir ju så lång och snygg i dom :) Idag var det nog mysigast när jag gick på bibloteksgatan, det började bli lite mörkt så julbelysningen blev jätte fin och så lyssnade jag på down by the water, så himmla mysigt! Jag måste bara säga att mina kompisar som har bloggar ni skrivet fint, mysiga texter, fina bilder och är bara allmänt bäst :) Och självklart så spelar mimmi jätte bra musik som gör det mysigare att läsa era texter :) Gud jag kan inte förstå att det snart är jul. Nästa vecka är det julafton och sen är det nyår, gud vad tiden går snabbt. Jag har redan gått ett halv år i min nya skola och jag tycker att det var ett bra val :) Nu bara jag bablar på men ibland är det så, man har för mycket i huvudet :P Hur som helst så ska jag sluta skriva nu, om det går :P, kolla på tv och bestämma vad jag ska ha på mig imorn :)



Kommentarer
anna

jag ångrar inte heller att jag bytte skola :D för att ni är bäst!!!

2010-12-16 @ 19:08:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0