consiga empacar - dags att packa

Jag skulle inte klara av att inte kunna lyssna på musik. Jag älskar min ipod som jag har med mig överallt, den kanske inte tycker om mig så mycket för jag kan inte säga att jag är särskilt försiktig med den, har tappat den i snön två gånger :P aja jag har redan skrivit det här en gång men det är viktigt för mig haha hur som helst :) Det är kanske inte så viktigt, det är kanske viktigare att skriva att jag har en pojkvän :D Känns konstigt att skriva och säga det men samtidigt så blir jag väldigt glad när jag tänker på det :) För er som inte vet, antagligen inte många :P, så heter han Thomas. Det känns lite overkligt, på ett bra sätt förståss :) jag har inte så mycket mer att säga, jag måste packa nu för imorn så åker jag och mimmi till österrike för att fira jul och åka skidor. Vi kommer hem den 30 igen, fast jag tar med  min dator ner så jag kanske uppdaterar lite där nere men får se :) Nu ska jag fortsätta att packa och sen åker kanske in till stan för att träffa Unni och sen ska jag träffa Thomas :) Bye bye
ännu en bild från le loveimage.bloggspot.com många gulliga bilder där :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0