i forgot to tell you about my new shoes

Idag slutade jag typ tjugo i elva så jag åkte hem och gjorde en andra frukost med ägg och bacon :) Det är skönt att sluta tidigt men om man inte har några läxor och åker hem efter att man slutat så finns det inte mycket att göra så nu ska jag sitta och skryta om min nya skor :D Jag köpte dom i tisdags fast jag har velat ha dom jätte länge :) Dom kommer från Malene Birger, <3 , så dom kostade en del men dom e såå snygga så det gör inget plus att de är bra att ha nu på vintern för de har gummisula så jag kommer inte ramla, förhoppningsvis :P För att ni ska se hur snygga dom är så tog jag lite bilder :)

Det här hade jag på mig idag, och röda läppar som ni inte kan se på bilderna :)
Nu ska jag fixa lite med mina spotify listor och försöka hitta på något kul att göra :P


Kommentarer
anna

gaaaaaah!!! jag ska köpa massa tjocka strumpor så att jag kan ha på mig din GALET SÄÄÄÄXIGA SKOR!!!!!!!!! :D :D :D fyyfaan vad snygga!! jag dööör... inte snällt att döda sina vänner på de viset

2010-12-02 @ 20:38:01
Unni

Jag håller med Anna helt enkelt. Och det vet du ju!

2010-12-04 @ 00:30:44
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0