if you fall asleep down by the water baby i'll carry you all the way home

Igår så var jag och såg the drums med mimmi och mamma på debaser. Det var jätte kul, även fast att jag inte hade lyssnat så mycket på ders låtar innan :) Den sista låten som dom spelade var jättebra, den heter down by the water, och den är så mysig eller jag vet inte riktigt, gullig är kanske rätt ord hur som hellst så måste ni lyssna på den :) Idag var jag och tränade och jag blev lite förvånad över att jag inte blev tröttare med tanke på att jag inte har tränat på tre veckor. Jag ska nog träna på torsdag igen, gymma och pumpa mina muskler haha :P Det är jätte skönt att det här är den sista veckan i skolan, fast jag måste gå i skolan nästa måndag och tisdag också, men det här sista hela veckan :) nästa onsdag åker jag till österrike och ska fira jul, vi ska baka pepparkakor och göra ett papparkakshus yay :D och åka skidor såklart, bojan ska träna med mig för nästa sesong så kommer jag bli skidlärare, lite läskigt men samtidigt är det kul :) Nu måste jag gå och duscha och sen måste jag gå och lägga mig för imorn måste jag gå upp tidigt så god natt
här är låten som ni måste lyssna på:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0