jul bubbelbad och champagne

God jul på er alla!! Jag har fortfarande lite svårt att förstå att det är jul, den kom ju så snabbt :P Idag var det skidåkning som gällde och ävenfast vi kom ut lite senare än vanligt så var det så härligt att åka skidor igen, jag älsjar att åka skidor :) När man sen kommer hem från några timmar i backen så var det dags att sätta upp granen och ta det lite lugnt ett tag. efter ett tag så ville mamma och bojan ta ett glas champagne för att fira julen och även fast jag inte är 18 så fick jag också ett glas :) jag tog med mig mitt champagne glas och la mig i badet, det kändes så lyxigt att ligga där bland bublorna med ett champagne glas i handen. Jag öppnade fönstret så att det blev kallt runt om kring men vattnet var så varmt så det var bara skönt :) Som många av er vet så är min familj inte så typisk svensk när det kommer till jul oh speciellt inte nu när vi är här nere med bojan så nu måste jag gå för att det är dags att öppna presenter :D i love presents! :P god jul igen och oändligt med pussar till er alla


Kommentarer
madde

Haha, ja nästan lika snygg som min;)

God jul på dig med raring!<3

2010-12-25 @ 01:22:24
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0