just sitting here waiting

just nu sitter jag och mimmi i Wiens flygplats och väntar på att vårat plan som kommer ta oss hem, om tre timmar :P det gör faktiskt inte så mycket, jag har min dator och mimmi har sin, det finns gratis internet och vi har lite filmer att kolla på om vi vill så vi klarar oss nog plus att vi sitter vid starbucks och jag köpte en mocha frappuchino så jag är ganska glad ändå :) Lite tråkigt att åka faktiskt men det är skönt att komma hem, så är det alltid när jag är på väg hem från vart jag nu kan befinna mig :P och snart är det nyår, 2010 lider mot sitt slut och man funderar lite på hur året har varit. För mig så har det varit ett bra år, såklart så har det inte alltid varit bra men det är det väl sällan :P det har hänt mycket i år, slutat nian och börjat i en ny skola, fått nya kompisar, fått en pojkvän, man blir lite sentimental när man tänker på vissa saker :P hur som helst så är det dags för lite flight of the conchords nu och om jag inte skriver ett inlägg till innan nyår så gott nytt år på er alla :D
random bild från köpenhamn :)


Kommentarer
Unni

Gott Nytt! Lite tråkigt att vi firar det på olika ställen. Vi får planera något till nästa år istället.

2010-12-30 @ 15:02:13
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0