och jag vaknade ifrån en tupplur av att jag hörde sånger ifrån taken

Fy på mig som inte har uppdaterat här på ett tag. Min anledning är att de senaste två veckorna har...jag vet inte riktigt, dom gick jätte snabbt och känns lite som om dom blev fast forward..typ :P hur som helst så ska jag börja skriva lite mer och inte vara så allmänt virrig :) Idag har jag inte gjort så mycket, gått i skolan och åkt hem. Imorn så är jag ledig och då ska jag och mimmi på stan och köpa julklappar till alla random personer som ska få julklappar från mig :P Om jag har pengar över efter det så köper jag kanske lite nya kläder, för det känns lite som om jag inte har något att ha på mig men med tanke på att jag har två garderober fulla så måste det finns något :) vad mer? jo juste det finns lite random låtar som mimmi har hittat som är ganska roliga, väldigt random men man får inte dömma förens man har lyssnat på hela hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0