roll bus roll, take me off, a rolled sweatshirt makes the window soft

Hejsan just nu så sitter jag och lyssnar på julmusik och ska strax börja packa in julklappar :) Jag skulle inte klara av att inte lyssna på musik, tänk vad tomt det skulle vara, man blir ju glad av att lyssna på musik eller det beror ju såklart vad man lyssnar på :P Ni kanska har märkt det med tanke på att jag har lagt ut massa låtar här och varför bryta det? så jag ska lägga ut lite låtar nu igen :) Idag blir det julklapps utdelning med Emy, Unni, Cajsa och Tara och sen så ska jag fira Emil som fyllde 18 härom veckan :) Fast inget av detta kommer ske innan klockan 6 så fram tills dess så ska jag ta det lugnt och slå in julklappar förtsätta lyssna på musik och bara allmänt ta det lugnt :) Fast jag kan inte det det lugnt för länge för jag måste bestämma vad jag ska ha på mig och det kan ta ett tag :P men men vad gör man inte för att vara snygg hehe :) Måste bara säga åt personer som har spotify att lyssna på mimmis spellistor :) reklam eller vad? :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0