What goes on in the other one's head?

Jag ska strax fortsätta skriva på min bokrecienson till engelskan och plugga lite matte till mitt prov imorn fast det kommer inte vara så svårt, hoppas jag :) Idag så gick jag, Anastasia, Emmy och Ellen till espresso house, som vanligt, och pluggade. Jag och Emmy blev klara med spanskan men jag han inte börja på min bokreciension men titta vilka fina bilder jag fick på min dator:
Vilka söta kompisar jag har eller hur? Speciellt på den andra bilden :) Hur som helst så måste jag välja kläder till imorn och göra lite läxor, internet hjälper verkligen inte till när man har läxor :P hej då och wish me luck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0