Det Är Tuffa Tider

Det är sant. Det är tuffa tider med all denna snö men nu är solen här i alla fall. Det ger mig hopp om att sommaren kan komma (gud vad töntigt det låter, men det är sant :)) Just nu sitter jag och lyssnar på Per Gessle och hans låtar är så sommriga, speciellt dom från albumet Mazarin. Jag sitter och bara tänker på minnen från sommar och tänkar på alla bara ben. Det är nog det som gör mig glad, att tänka på sommaren eller bara se solen. Som idag var det en jätte fin dag det fyller en med massa glada bubblor i kroppen hihi det är som om man bara vill hoppa runt och le massa.
Gud vad det här låter cheesy,
den här låten är super bra, kanske min favorit för tillfället :)


Kommentarer
Unni

Hoppas du har det bra i South Africa ;)

lalalalalammmm Låten är skön!

2010-03-01 @ 15:15:27
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0