Get Naked, It's Naturall

Mysigare än så här kan det inte bli. Jag sitter hemma hos farmor, med en kopp varm te, en semla och min bok och för att göra det hela mysigare sitter jag framför brasan. Att ha en brasa är nog ett av de mest mysiga sakerna man kan ha. Jag tycker om att sitta framför den och läsa eller bara stirra in i lågorna, det är extremt lugnande, man tänkter inte på så mycket och man kan inte slita blicken från de fina lågorna.
På förra inlägget var jag lite sur, men thats water under the bridge. Jag hoppas att någon inte är sur på mig för jag är inte ens i närheten av att vara sur. Just nu är jag så nära Nirvana det går att vara när man lever :)
l


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0