I'm so happy I'm so glad that I found you

Jag är extremt lycklig!! Jag har precis kommit hem efter en liten shopping tur och jag har köpt en jätte fin klänning och en tröja, och vi avslutade det hela med lite skridskoåkning på kungsan men det är inte därför som jag är så lycklig.
Jag har nog några av de bästa kompisarna i världen. Stryck det, jag har den bäst familjen och de bästa kompisarna i hela universum!! Mina kompisar är så snälla och jag är så glad att vi träffades. Jag hitade nyligen en bok jag fick av en av mina kompisar i födelsedags present och hon är så snäll, hon är så ärlig och även när hon säger att jag borde vara mer öppen blir jag inte ledsen utan glad. Jag älskar dig madde!!
Jag älskar er alla cajsa, unni, emy, malin, tessan, mimmi, tara och alla er andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0