Ring Långklänning Finklänning Norra Converse

Jag har massor att säga nu, och jag är glad för allt :) För det första så har jag bestämmt vilket gymnasium jag ska gå på och jag valde Norra Real. Det var jätte jobbigt att välja men Bojan sa att jag skulle gå på magkänsla och det var Norra. Jag kommer gå ensam och det är lite läskigt, för det har jag aldrig gjort förut men Unni kommer gå 500 m från mig och då kan vi äta lunch tillsammans eller liknande. För det andra så kommer jag få lite saker från internet tex en ring, en långklänning oh en finklänning. Jag är jätte glad att jag kommer få dessa för dessa saker är jätte fina och jag har velat ha dem ett tag. För det tredje, som kommer att förklara rubriken, pappa är i NY och jag bad honom köpa converse till mig som jag vill ha. Jag har bett om ett par normal höga vita och ett par låga som har någon färg tex ljus blå,ljus grön eller något roligt mönster. Jag hoppas att kläaderna jag beställer kommer passa och jag hoppas på att pappa väljer något snyggt :)
Här är bilder på sakerna som jag kommer få från Modcloth
Summer Showers Dress
Aubrey Ring
Flower and the City Dress


Kommentarer
madde

Gud vilken fin klänning!

2010-07-18 @ 21:02:32
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Unni

Tara har åkt till Iran :( så hon kommer nog inte kunna vara med men fina saker du kommer att få! och när börjar du skolan?

2010-07-18 @ 21:18:16
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

Jag börjar också 18 eller 19 kl.10.30

Jag tycker det ska bli kul men nervigt!!! Ingen jag har pratat med ens känner någon som ska börja där och på sätt och vis känns det bra, då blir jag inte tvingad att vara med någon speciell utan kan välja själv :) man vill ju inte fastna med någon jag inte passar med bra för att jag känner en kompis till den, nu blev det rörigt... hoppas du fattar :) vi ses Keep on blogin!

2010-07-19 @ 14:16:07
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0