This Time For Afrika

Nu är jag i österrike och jag trodde att det skulle vara helt okej väder, brukar vara lite regnigt på sommrarna men jag hade helt fel. Det har varit över 30 grader varje dag, har legat och solat och badat i vår lilla damm :) Det har varit jätte mysigt och jag har spelat tennis som jag tycker om men som jag inte är så bra på :) Det är skönt att vara utomlands men nu känner jag att det börjar bli dags att åka hem. Biljetterna är bokade och jag kommer hem på fredag, jag vill jätte gärna göra någonting med kompisar på lördag men jag vet inte vilka som är hemma och vilka som är på landet. Jag måste bara förklara rubriken, det är shakiras nya låt som hon gjorde till fotbollen. Vanligtvis tycker jag inte om shakira men den här låten fastnar på hjärnan och den är glad och jag kan dansen :) Österrike ligger före sverige med musik och varje gång jag kommer hit så hittar jag alltid nya roliga låtar. Jag har bestämt mig för att lära mig dansen till en låt som heter glow med madcon, kolla på youtube för den måste man kunna :P


Kommentarer
Unni

Jag kommer att vara hemma då, pendlar lite mellan landet och hemma nu men jag kommer hem för diiin skull :P visst kan vi göra något då :) kvällen oxå?

2010-07-18 @ 00:29:22
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

Jag orkar nog :) har inte gjort mycket på ett bra tag.. Emy är hemma också så vi tre kan ju hitta på något, har du pratat med någon annan? Hjälp mig med min blogg, vad fasen ska jag göra med den :P !?

2010-07-18 @ 15:56:35
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0