Time Flies By

Nu ska man börja gymnasiet. En ny del av livet som jag hoppas på kommer bli roligt. Jag kollade alldeles nyss var jag kom in, jag glömde att det var idag man fick veta :), och jag kom in på Norra Real. Det var mitt andrahands val men det är en jätte bra skola det med. Det enda jobbiga är att jag hade börjat ställa in mig på att gå på Jarlaplan som var mitt förstahandsval så nu måste jag bara ställa om att jag ska gå på norra och själv. Men jag hade en liten anning om att dom skulle höja poängen så att jag inte kom in men jag är glad endå. Det är fortfarande en bra skola :) Jag hoppas att alla har kommit in på de skolor som de vill och att ni fortfarande har en bra sommar :)


Kommentarer
madde

Det kommer att gå jättebra, jag lovar!<3

2010-07-03 @ 23:12:34
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Unni

Reservplats? :)

2010-07-04 @ 17:03:59
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Malin

Men åååååh!Underbart! Jag lovar att om du börjar på norra så kommer du trivas! Ensam är stark!!

2010-07-08 @ 12:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0