Touch A New Day

Som de flesta vet kom jag hem i fredags och nästan så fort vi hade kommit hem ringde madde och bjöd oss på en grill kväll, det var jätte trevligt. Sen på lördagen var jag, Unni och Mimmi på stan och jag köpte en kjol och en tröja på HM och igår var vi hemma hos Erik. Det var grillning och mys,i alla fall för mig :) Jag sa ju till alla att när jag kom hem skulle det bli fest och det blev det ju :) Hur som helst så hade jag jätte roligt igår och även fast han kanske kommer läsa det här så tror jag han redan vet men jag gillar honom. När jag vaknade hade jag den här låten på hjärnan och då blev jag glad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0