It´s Only Love, Give It Away

Jag måste redigera en sak som jag skrev igår, min familj e awsome men... de är ganska tråkiga ibland. Ibland vill jag göra något men så frågar jag pappa och han säger att han är för trött eller så måste han jobba, jag frågar mimmi och han blir irriterad på mig (ibland :)) och håller på med sin dator. Ser ni problemet? och själv vill man inte gå ut när man inte kan prata samma språk som de andra här, men andra gånger har jag jätte roligt med min familj men som sagt var, ibland kan man vara bored out of your mind och ingen vill göra något. Jag hoppas att jag inte låter som en klagråtta för det är jag inte, inte alltid :P, men jag tycker om att ha saker att göra, men nu stuntar vi detta och kollar på lite fina bilder som jag tog i köpenhamn. Idag har jag faktiskt sysselsatt mig med en sak, sortera bilder och jag hoppas att ni kommer gilla dem :)
En resturang vi skulle ha ättit på men den var stängd
så vi åt här istället, jag tycker det är roligt at man skriver i vad man vill ha :)
när vi satt och åt märkde jag att jag var den enda som inte drack öl
fint hus va
hade tråkigt och började fota allt möjligt
öl ser gott och svalkande ut men...
mammas glasögon, fina eller hur?
Imorn ska jag lägga ut bilder på orbetello och en trädgård vi var i, måste ha något att göra imorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0