I will put my hand over your eyes but you will peek throgh

Nu var det ett bra tag sen jag skrev men det har varit så mycket  skolan. Jag fattar inte varför alla lärare måste lägga allt före ett lov och sen påstå att de vet att det blir jobbigt, lägg då inte alla prov samtidigt!
Det blir så lätt att låta arg när man skriver såhär men det är jag inte, jag vet att det är jätte udda men jag har typ varit glad hela veckan. Det är i och för sig skönt men det är lite konstigt för att det var mycket i veckan.
Now on to other buisnes, jag var på bio förrigår med Tara och Unni, det var jätte mysigt, det var väligt länge sen vi gjorde det och det blir alltid så mysigt när vi väl gör det. Vi såg Alice i Under landet i 3D. Jag tycker om att gå på bio, det är så mysigt. Vi måst göra det oftare :)
Jag har skrivit att jag ska lägga ut bilder på afrika men det får jag inte göra, mimmi vill inte det. Jag får väll visa er om ni kommer över:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0